ترجمه مقاله انگلیسی : The role of organizational orientation and product attributes in performance for sustainability
ترجمه مقاله انگلیسی : The role of organizational orientation and product attributes in performance for sustainability


دانلود اصل مقاله انگلیسی

عنوان مقاله انگلیسی :

The role of organizational orientation and product attributes in performance for sustainability.

فرمت : pdf

تعداد صفحه : 7 صفحه

سال چاپ : 2017

چکیده انگلیسی:

As regulation pushes for sustainability, organizations may choose to strategically orient themselves sooner rather than later for the inevitable move for more promising returns. Design and development of products for sustainability reaches the core of organizational operations and those that can orchestrate a meaningful shift to sustainability may gain in the long-run. The product itself and how it is perceived by the end-user may also significantly affect this move to sustainability for the organization. This research empirically tests the relationship between organizational orientation toward sustainability, attributes of sustainable products and the effect these have on performance in two separate geographical locations with differing economies. The value of this paper lies not only in empirically validating concepts from traditional new product development literature perspective in the context of sustainability but also in providing an insight into the current ‘mindset’ toward sustainability.

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با شماره زیر در ارتباط باشید:

09358978227 - نگار زمانی

وبلاگ دانلود جزوات آموزشی و دانشگاهی

عنوان فارسی مقاله :

نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات

فرمت : WORD

تعداد صفحه : 8 صفحه

هانو من : دپارتمان کسب و کار و مدیریت ، دانشگاه ونیپنگ

ایدر جیت سینگ : دانشکده کسب و کار ، دانشگاه کارلتون ،

نهول گولای : موسسه فناوری هند ، دهلی نو

چکیده

همانطور که مقررات برای ایجاد ثبات فشار می آورد ، سازمان ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند سریع به گرایش استراتژیک شان برسند به جای اینکه به سمت بازده بیشتر و بیشتر حرکت کنند. طراحی و توسعه محصولات برای دستیابی به ثبات ، هسته مرکزی عملیات سازمان ها است و می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در راستای ثبات در بلند مدت ایجاد کند. خود محصول و چگونگی درک کاربر نهایی در مورد محصول می تواند به صورت قابل توجهی این حرکت به سمت ثبات را برای سازمان تحت تاثیر قرار دهد. این تحقیق به صورت تجربی ارتباط بین گرایش سازمانی و ثبات ، صفات محصولات پایدار و تاثیر آن بر عملکرد در دو مکان جغرافیایی جداگانه با اقتصاد های مختلف ، را مورد بررسی قرار می دهد. ارزش این مقاله نه فقط در مفاهیم معتبر تجربی بر مبنای دیدگاه توسعه تجربی محصولات جدید آن است بلکه این مقاله یک بینش را در مورد ذهنیت فعلی در مورد ثبات ارائه می دهد


این محصول تا حالا 0 بار فروخته شده است
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

the role of organizational orientation and product attributes in_1554021782_24482_2408_1964.zip0.54 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 10,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت